0

انتخاب بهترین دستمال مرطوب سالمندان

بهترین دستمال مرطوب سالمندان
بازدید 40

پیری و بالا رفتن سن امری طبیعی است و نمی‌توان مانع آن شد. بالا رفتن سن، علاوه بر ایجاد چین و چروک‌های پوستی، مشکلات دیگری را هم به همراه دارد. یکی از عوارضی که فرد در پیری یا میانسالی ممکن است به آن دچار شود، عدم کنترل ادرار است. عدم کنترل ادرار می‌تواند در بیماران و افراد دارای معلولیت نیز دیده شود. افرادی که به این مشکل برمی‌خورند، نیاز به تمیز کردن و پاکسازی سریع خود دارند. دستمال مرطوب بزرگسالان بهترین انتخاب برای انجام این امور است. شاید برای شما سوال پیش آید که دستمال مرطوب بزرگسالان چیست؟ و چه کاربردی دارد. ما در این مقاله ابتدا به تعریف دستمال مرطوب بزرگسالان می‌پردازیم و در ادامه با ویژگی‌های بهترین دستمال مرطوب سالمندان آشنا خواهیم شد.


دستمال مرطوب بزرگسالان چیست؟

دستمال مرطوب بزرگسالان حاوی ترکیبات و موادی است که مانع از خارش و سوزش ادرار می‌شود و از هرگونه مشکلات و حساسیت‌های پوستی که ناشی از ادرار اتفاق می‌افتند، جلوگیری می‌کند. این محصول نیاز به آبکشی ندارد و اگر در زمانی این اتفاق افتاد که دسترسی به آب دشوار بود و یا وجود نداشت، دستمال مرطوب بزرگسالان، کاملا می‌تواند نواحی تناسلی و آلوده را پاکسازی کند. یکی از دغدغه‌های افراد مسن بوی بد پوست بعد از این اتفاق است. دستمال مرطوب سالمندان علاوه بر پاکسازی و ضدعفونی کردن نواحی تناسلی، باعث رفع بوی بد و شاداب شدن پوست نیز می‌شود. 


ترکیبات بهترین دستمال مرطوب سالمندان

دستمال مرطوب بزرگسالان دارای ترکیباتی است که کاملا مناسب نواحی تناسلی بوده و علاوه بر پاکسازی باعث ضدعفونی شدن و جلوگیری از التهابات پوستی نیز می‌شود. بعضی از ترکیبات دستمال مرطوب بزرگسالان به شرح زیر است :

•    آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا باعث آبرسانی پوست می‌شود. مواد مغذی موجود در آلوئه‌ورا، خواص ضد التهابی دارند که باعث ترمیم پوست، رفع سوزش و التهابات پوستی شده و مانند یک محافظ برای پوست است.

•    بابونه

عصاره بابونه به دلیل فواید مهمی که برای پوست دارد و آن را نرم و لطیف می‌کند، در همه انواع دستمال مرطوب‌ها استفاده می‌شود.

•    گل همیشه بهار

گل همیشه بهار یک گیاه دارویی به حساب می‌آید و باعث ترمیم پوست و بهبود رشد بافت‌های پوست می‌شود. ترکیبات موجود در گل همیشه بهار باعث افزایش کلاژن سازی و همچنین استحکام پوست نیز می‌شوند.


بهترین دستمال مرطوب سالمندان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

•    فاقد هرگونه الکل و مواد شیمیایی باشد و از ایجاد خشکی و التهابات پوستی جلوگیری کند.

•    حاوی مواد آنتی باکتریال باشد تا بتواند نواحی آلوده را به خوبی ضدعفونی کند و از ایجاد عفونت جلوگیری کند.

•    با توجه به عطری بودن، بتواند بوی نامطبوع پوست سالمندان را از بین ببرد.

•    PH آن با پوست برابر باشد و برای کسانی که پوست حساس و ملتهب دارند، قابل استفاده باشد.

•    بعد از استفاده از آن حس خوشایندی به مصرف کننده دهد و باعث نرمی و لطافت پوست شود.


دستمال مرطوب بزرگسالان دافی مناسب برای تمیزی و پاکسازی دست، صورت و نواحی تناسلی سالمندان است. PH دستمال مرطوب بزرگسالان دافی کاملا متناسب با پوست بوده و ترکیباتی اعم از آلوئه‌ورا، گل همیشه بهار و بابونه، در آن به کار رفته است که باعث پاکسازی، لطافت، رفع حساسیت و التهابات پوستی و همچنین از بین رفتن بوی بد پوست سالمندان می‌شود.

 

نکاتی برای استفاده از دستمال مرطوب سالمندان

•    به مواد تشکیل دهنده دستمال مرطوب دقت کنید و محصولی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با پوست شما باشد. اگر پوست حساسی دارید توجه کنید که در دستمال مرطوب انتخابی شما، مواد شیمیایی یا الکل به کار نرفته باشد.

•    چین و چروک موجود در پوست افراد مسن باعث حبس شدن رطوبت بر روی پوست می‌شود و این امر خطر ایجاد عفونت پوستی را افزایش می‌دهد. به همین دلیل مطمئن شوید که پوست کاملا تمیز و خشک شده باشد.

•    می‌توانید برای استفاده از دستمال مرطوب سالمندان ابتدا آن را در آب گرم به مدت 10 الی 15 دقیقه گرم کنید و یا به حالت در نیمه باز آن را در ماکرویو قرار داده و به مدت 15 ثانیه آن را گرم کنید و بعد استفاده کنید

•    بعد از استفاده از دستمال مرطوب حتما درب آن را ببنید. باز بودن درب دستمال مرطوب باعث خشک شدن آن و از بین رفتن فواید آن می‌شود.


کلام آخر

بالا رفتن سن و همچنین ناتوانی در انجام امور زندگی موجب بر این می‌شود که، انسان برای انجام کارهای روزمره خود نیاز به کمک فرد دیگری داشته باشد که شاید این کار باعث ایجاد یک حس ناخوشایندی در فرد شود. دستمال مرطوب‌های سالمندان انجام این امور را بسیار ساده و روند این موضوع را بسیار سریع تر و راحت تر از قبل کرده است. با توجه به نوع پوست می‌توانید دستمال مرطوب مناسب را انتخاب کرده و استفاده کنید. ما در این مقاله به این سوال که دستمال مرطوب بزرگسالان چیست؟ پاسخ دادیم و همچنین با نکاتی که به آن اشاره کردیم متوجه شدیم که بهترین دستمال مرطوب سالمندان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *